2 februari - 17:17

De va på tiden! Glá Chey. Fick idag reda på att jag ska till stockholm om 34 dagar -en fredag- för att hälsa på pappa och Ebba eftersom att Ebba ska praoa där i 2 veckor, va några månadersen jag va där senast, snacka om att jag har längtat. Shoppingshoppingshopping.. woho :D

För ett tagsen tänkte jag lägga upp ett youtube klipp på bloggen med JPs -från Paradise Hotel- låt, fast det funkade inte. Och jag har försökt ett par gånger nu med olika låtar men det verkar inte funka, hoppas inte att det blir såhär i all framtid, 60% av denhär bloggen handlar ju faktiskt om musik, så är syftet iaf.

Igår kollade jag på lite smycken och sånt roligt på internet, bestämde mig för att beställa en ring från http://stylebytyra.se



Snygg va? Har även kollat på massa andra snygga grejer från tex H&M, Gina Tricot, Jfr och kappahl.







Somsagt, tur att jag snart ska till stockholm så jag kan få köpt lite snygga kläder, smycken och annat stuff :)
Vet inte när jag kommer att skriva nästa gång, ha det bra sålänge.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart hittade du din tjock tröja? :)

2011-02-09 @ 17:18:48

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0