9 februari - 15:59

Så! Nu är jag äntligen klar med pluggningen! ;) Jag har åtminstonde skrivit klart, ska bara skriva ut den fast det vet jag inte hur man gör så jag får kämpa med det sen ;)
Nu ska jag lägga ut bilder på några snygga skor från scorett, love it! :)




Ovanför har ni ett par av dom snyggaste skorna jag vet, helt klart.
Snygga va? :) Har även ett par skor till, som jag studerat länge och gud vet hur länge jag har velat ha dom. Dom finns inte längre kvar på scorett's sida men jag ska åka upp till stan i helgen och jag hoppas verkligen att dom är kvar för då köper jag dom med en gång, det ska du veta! ;)
Har ingen bild på dom skorna på denna datorn och jag kan heller inte ta dom från scorett's hemsida eftersom att dom inte finns där längre, somsagt. Men jag lägger ut bild på dom så fort jag loggar in på den andra datorn! :)

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0