5 februari - 22:53

Soz.. Har inte hunnit blogga nått idag innan.
Gick och la mig tidigt för en gångsskull så jag vaknade vid 10 idag, snabbt upp och käkade, hjälpte till att fixa efterätten som skulle stå i kylen i några timmar eftersom att vi har ''gäster'' idag. Fanny ringde ang. åka in till stan. Fick bli så, slänge snabbt på mig ett par andra kläder och fixade till mig lite sen drog jag somsagt in till stan med henne. Detta blev lite långsökt men det jag försöker säga är att jag har varit upptagen det mesta denna dagen så det har inte blivit några updates, hoppas ni har klarat er ;)
Nu är ni förstås nyfikna på vad jag har köpt? Kommer häääär :)..




HM | BH;ar 258:- , Trosor 150:-

HM | Tjocktröja 149:- , T-Shirt 99:- , Shorts 80:-


Bikbok | Vit tjocktröja 99:-  Mjukisbyxer 199:-

Gina Tricot | Kofta 249:-

Köpte även Te till mamma för 30:- eftersom att hon är så gullig :)
Totalt 1313kr :)
Det är fortfarande lite grejer som jag nog ska köpa, hann inte med allting eftersom att affärerna stängde vid 5. Får bli nästa gång ;)



Kollade på Melodifestivalen förut, kollade mest för att tvn stog på.. är inte precis ett fan utav de programet, mer en trend ;)
Den jag tyckte va klart bäst va ju nummer 2, Swingfly - Me and my drum. Go låt :)
Den andra favoriten blev ju Danny - In the club. Som dom flesta vet så va det ju dom låtarna som gick till globen med en gång WIHOO

Nu ska jag dra och packa fotbollsväska till imorgon, har utematch på Orust :)
Ha det bra! /A

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0