3 februari - 18:44

Försökte fixa ''en egen hemsida'' förut, jag fick den och jag kunde logga in på den och allting men jag hade ingen aning om hur man fixade designen eller nånting. Okej visst.. jag är inte världens bästa på nya sidor och sånt över huvetaget men det gick inte ens att lägga in inlägg på den och då är det ingenting värt så jag la ner alltihopa.
Jag håller mig nog till Blogg.se för stunden för här vet jag ju iallafall hur man uppdaterar, inte sant? ;)

Kom nyss ut ur duschen, ska ta och fixa till mig lite och antagligen käka nånting och eftersom att det är torsdag + Halv åtta hos mig så betyder det att det är final idag, det kan ju ingen människa missa! ;)
Somsagt så ska jag ta och fixa till mig lite nu, får se om det blir några mer ''updates'' ikväll. Vi hörs! :)



Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0