23 september - 16:27


Fast inte så jävla Sweet ändå.
Äckligt kallt, och dessutom är ju inte staden sådär jätte vacker heller.
Nepp, jag trivs bäst i vräme. Typ på andra sidan eller nått.
Har haft de riktigt soft i Grekland -Rhodos- i alla fall :) Hade inte haft nått emot att stanna några veckor till..
Fast om man inte åker hem så kan man inte längta till nästa gång.
Temperaturen låg runt 35-40 grader, beroende på vart man befann sig. Runt 35 i skuggan. 25-27 i havet.

Kom hem vid halv 4/4 inatt. Gött att åka på den tiden tycker jag. Då har man dagen på sig att sola eller vad man nu vill göra och sen kan man sova på flyget :)
Haha, det fanns kudde och filt på fyget :) Lite skoj faktiskt.
Det tog ungefär tre och en halvtimma att flyga.
Bilder kommer såklart direkt efter att jag har fått in dom på datorn :)

Nu har jag precis städat klart mitt rum, dessutom har jag faktiskt hunnit att packa upp alla saker från resväskan.
Jag hittade faktiskt 500kr :) Precis dom förra gången. &nej, det är inte samma 500 lapp ;)
Jag borde faktiskt städa oftare.. Man blir ju rik på't :)

Efter att jag har ätit och bytt om så ska jag till mina kusiner. Va inte precis igår jag träffade dom..
Skitsamma, ni får ha det så gött ett tag framöver.
                           

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0