13 september - 22:11

Bloggar från syrrans dator just nu, det är inte precis eftermiddag längre och jag har inte ens börjat packa.
Det som igentligen skulle vara klart idagkväll.. Imorgon har jag ju inte mycke tid eftersom att jag ska klippa mig vid två nångång, vilket blir jäkligt stressigt från skolan. Dessutom har jag träning senare på kvällen.
På onsdag åker jag äntligen. Vi hinner med dom flesta grejerna i skolan innan jag åker. Valet görs på onsdag. Samt så ska vi kolla på film och Jessica (min lärare) bjur på tårta för att vi vann ''skoljoggen''
Tårta är väl inte det goaste, men men..
Nino ska flytta och byta skola, därför ska vi kolla på film och lite så.
Han flyttar på fredan tror jag. Vi har studiedag då, så jag hade ändå inte vart där.
Dom säger typ ''hejdå'' till honom på torsdag, och då är jag ju inte där, vilket faktiskt är väldigt synd tycker jag.
Onsdag blir sista dagen i skolan med honom. Sad but true.

Kvällens låt;
Erik Hassle - Taken (Still in my blood)

En av dom låtarna jag lyssnat grymt mycke på det senaste.
/Annaa

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0