1 September - 14:55

Nej, jag har inte skrivit på typ nån månad, men orka.
Hänt massa, fram o tillbaka. Men jag lever fortfarande. Fast frågan är för vad denna gången..
Orkar inte ta upp det, så jag låter bli.

Igår va det inventering på boström med laget, som kanske vissa som va där såg ;)
räknade jouice, (stavningen skiter jag i) hur jäkla jobbigt som helst! Kom upp till hundrafemtiotvå nån gång, om jag minns rätt. Nått sånt va det i alla fall :P Isak va snäll och kom o hjälpte mig en stund.

Just nu packar jag inför matchen, eller igentligen inte eftersom att jag skriver här just nu. Som jag igentligen inte borde göra eftersom att jag har liiiiiiite brottom :)
Drar på match sen, Herrljunga sk FK Frisco - Lilla Edets IF
Vi hoppas väl att det går lika bra på denna matchen som förra. 10-0 igen är väl ändå inte så fel?
Gör jag mål blir jag rik. Och jag behöver äna det just nu för jag åker till Rhodos, Grekland om två veckor :) Två veckor och en dag om man ska vara exakt..

Hemtelefonen funkar inte över huvetaget och internet stänger av sig i jämna mellanrum. Det har jag lyckats leva med ända sen förra torsdan. Sad but true. När man anmäler så står det att det ''normalt'' sett tar upp till tre dygn. Jovisst Kerstin! åh vad jag blir irriterad.

Jaja, slut på det roliga, nu ska jag packa och fixa mig.
Ni når mig på mobilen.
/a


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0