8/9 oktober - 00:16

8;onde eller 9;onde, hur man nu vill ha de. 9;onde om man ska vara exakt ;>
Klockan är somsagt runt tolv, och de är då jag börjar låta förkyld ><
Haha, låter knepigt men så fort jag blir sådär väldigt trött men inte vill gå & lägga mig utav nån anledning så blir de såhär. Ascoolt ja.
Väntar på svar från en på msn, fast jag orkar inte vänta längre. Har väntat på honom i ungefär ett år och de har inte hänt nånting. ''väntat på vad?'' ja det kan man fråga sig, jag har faktiskt ingen aning om vad jag har trott att han ska göra. Eller säga. Vad har jag förväntat mig igentligen?
Nä nu är det slut på de, jag får fan ta och ansluta mig till verkligheten någon gång.
Min anslutning till verkligheten har redan börjat, fast jag tänker inte göra något åt det idag för nu ska jag gå och lägga mig. Till&med logga ut från msn, och inte vänta mer. Shalala, snacka om tuffing.
yeyey yoo peace out (:
                

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0