21 oktober - 19:33

Hey Bre.
Orkar knappt blogga nått längre. Så boooring. Speciellt när man inte har nått att blogga om ^^ som nu tillexempel.
Man skriver bara de första som kommer upp i huvet. Åså skiter man i om det inte blir bra. Så gör jag i alla fall :) Orka bry sig om vad andra tycker och tänker. Hade det vart en enda person som bestämt hur alla skulle se ut, vad man säger, vad man ska tycka, hur den ska vara och vad man ska ha för intressen så blir det ju äna inte kul.
eheeee för att jag diggar folk som mig ;>
Första snön är kommen dåva. Blandade känslor i de ;x
Gillar väl inte snö igentligen.. fast iförsej, hellre torr snö än pissregn.

Nä nu ska jag drao och duschao
 
peace bre yao

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0