4/5 november - 03:30

HEII PÅ DEII
Så igentligen 5 november, det är ju snart morgon ändå.. haha :D
Vet inte varför jag inte går och lägger mig, är inte alls trött today. Iaf inte nu på kvällen, wierd.
w/e.. förut/igår va jag med niko. aop notera de, nu vet ni.
Kanske ska va i tyskland över julafton och alla dom andra dagarna runt omkring där, fast inget är ju bestämt än :P Mammas kompisar -som jag aldrig har träffat- ville att vi skulle komma dit, ebba vill inte så hon är nog hemma i alla fall, och det blir ju inte så kul att åka själv ^^
Skitsamma, det spelar ingen roll. Det blir som det blir åså är det inget mer med de ;)
Vet inte vad jag ska ta och göra nu faktiiiiiiiiiskt..
Mamma ska upp halv 6 imorn så får la snart gå och lägga mig innan hon går upp xd eheeeeeee yao
Spelade habbo till klockan ett, har inte spelat de på ett tag nu faktiskt, skitspel :P de stängde i alla fall vid 1 så det gick inte att vara inne mer på de. knepigt.
Nått annat som jag har märkt är att de inte kommer nån reklam på spotify mellan låtarna nu såhär på natten, haha grymt :D
snacka om att utforska världen.. ;)

Har ingen lust med att gå och lägga mig nu men inte heller så stor lust att bara sitta och glo på ingenting.
får se hur jag gör och när jag går och lägger mig.
Haj jag heter Kaj vill du se maj?



Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0