3/4 november - 00:33

Jag är en uppäten hemlös gurka som söker familj och tak över huvudet.
ehehe kunde vart så i alla fall.


Dom senaste tre dagarna har jag vart i stockholm, heheeeeeee ja
Har köpt en tunika, en t-shirt, svarta jeans tights, 6 ringar, en peace piercing och 4 koppar till mommiiii. och JAAA ni undra.

Har på mig en sticksig tröja nu som jag blir jäääääävligt irriterad på som jag ska ta av mig strax och sova istället.
Nått annat jag blir grymt irriterad på är spotify reklamen.
FOLK ÄR INTE HELT JÄVLA EFTERBLIVNA OCH BEHÖVER HÖRA SAMMA SAK 9285962068496 GÅNGER FÖR ATT FATTA!!!
man KAN lägg ut sin spotifylista på facebook, man KAN dela den med vänner och man KAN lyssna på listor.
I GET IT! och jag tror att det faktiskt är fler som fattar efter andra gången, om inte FÖRSTA. Helt otroligt
.

Nä nu ska jag sova, fyfan vad töntig jag är som klagar hela tiden.
spotify<3
-->
 annaas <-- klicka där så får ni min underbara lista. jatack
                  

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0