14 november - 12:57

Igår va de cup hela dagen, jag kom hem nångång vid 11 på kvällen.

Kungshamn/Smögen - Lilla Edet | 1-0
Svarteborg - Lilla Edet | 0-1 /Felicia gjorde målet
Henån - Lilla Edet | 0-1 /Jag gjorde målet

Vi kom tvåa i gruppen och fick spela kvartsfinal mot IFK Valla, Lagen va ganska jämna men dom hade väll mer ork eller nått sånt. 1-0 till dom.


Jag hade i alla fall grymt kul på denna cupen, både på matcherna och imellan matcherna.
-''farmor and the hot dogs''-
-''vad heter du?'' ''rut'' ''aha, gillar du randigt?''-

haha jag älskar er


          

Kommentarer
Postat av: Bella

JAg älskar dig med<33

2010-11-14 @ 17:18:08
Postat av: Olivia

HAHA kul. jag älskar dig med<3

2010-11-28 @ 17:45:03
URL: http://oliviiiaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0