4 maj

Tjeee
Vaknade utav väckaklockan vid halv fem i morses.
Gick upp, packade de sista och sen åkte till Vänersborg, till tåget.
Stog där o vänta en stund, kallt som blä.
Sen kom de i alla fall, och då åt jag frukos, sen sov
jag för de mesta.
Nu är jag i alla fall framme, och jag sitter på pappas jobb =)
Ska kanske snart ut o kolla i affärer..
Mamma fyllde på mitt comviq förut, så jag kan smsa igen :D
happyface
så smsa nu, en massa!!

När pappa har jobbat klart så ska vi till östermalms saluhall (eller vad de heter)
&snacka med hon som jag ska praoa hos =)
Sen ska vi till lägenheten och typ äta eller nått, sen vet jag inte..
Kommer inte att ha datorn mer nu när jag e i sthlm, tror jag inte.
För jag tog den nu baraför att pappa gick o snacka med nån ^^
Hade gött


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0