18 maj

Nu är jag hemma från skolan shalala. Slutade 1 idag, gött.
Skolan va inte som vanligt idag, tycker i alla fall inte jag :P
För vi hade inga riktiga lektioner, vilket va bra :)
+ att på idrotten så hade vi orientering, och då lyckade
jag, olivia, madde, fanny o natti få på larmet på kykan :'>
Vi skulle räkna parkeringsplatser men så va sträcken borta, så vi
tänkte fråga hur många parkeringsplatser de va, och då knackade
vi på, men de va ingen som öppna, så då öppnade vi dörren ist o då
gick larmet, ehe. Först gick vi där ifrån, sen gick vi tillbaks och då stog niko, jennifer, bella
o en annan gubbe där, o då berättade vi att de va vi =)
haha cp

Ikväll : träningsmatch/träning
Imorgon : Fyller år =)
Torsdag : Thn med madde o olivia
Lördag : Tjejkväll med madde o olivia, sen sover dom över här :)
Söndag : madde o olivia, sen match :)

Hade gött

Kommentarer
Postat av: Tiiildaa -

Haha!

du berättade det för mig i skolan, och det lät sjukt roligt ändå x)

du får ha det kul resten av veckan anna (L)

puss

2010-05-18 @ 18:14:24

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0