7 mars

Jaha, då har jag mycket att skriva om dåva..
I lördags (igår) så hade vi cup :)
Det var två edet lag, lilla edet 1 o lilla edet 2. Jag stog i mål
med lilla edet 1 :) I det andra laget stog ariola :)
Det gick faktiskt ganska bra för båda lagen :)
lilla edet 2 =
första matchen - vann vi
andra matchen - oavgjord
tredje matchen - vann vi
fjärde matchen - vann vi
femte matchen - förlorade vi med 1-0
Ja, ni ser. Det gick ju faktiskt väldigt bra :)
Vi slutade som tvåa och fick silver medalj och silver pokal.
lilla edet 2 gick inte vidare, men dom va ändå sjukt duktiga!
Vi vann för hela laget!
sjukt rolig cup i alla fall, satt på läktaren med lollo, ariola och olivia en stund..
Haha fyfan vad vi skratta ;D
jag älskar er tjejor<3

Efter cupen så åkte vi hem och bytte om, och så åkte vi
upp till kullen för nicholas hade kalas (y)
haha, han är bara för söt! Och alla andra småbarn med, som börjar bli
stora ;* jag älskar er!
nicholas på bild<3


Vart på ikea idag, köpte nytt skrivbord och massa andra saker till rummet.
Ahjuste! mamma skulle vara snäll och städa mitt rum
igår medan vi va på cup.
Också hade hon tvättat mina kläder, bara de att hon inte hade
kännt i fickorna innan hon la in dom i tvättmaskinen.
Så när jag och ebba kom hem så skulle vi ta och hänga upp tvätten
nere i källarn, och när jag öppnade luckan på tvättmaskinen så trillade min
mobil ur, great!
Så hon hade alltså tvättat min mobil också -.-
Så ja.. nu är den helt död :(
Fårse hur det blir, när jag får en ny..
buhu


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0