2 mars


Ja, rätt dåliga uppdateringar på sistonde..
Vet inte varför, det har bara blivit så att jag inte suttit
vid datorn så otroligt mycket dom senaste dagarna :P
Vilket faktiskt är väldigt bra (y)
Man vill ju inte vara nörd lixom a'

Igår va jag ute med becka, jennifer, alexander och viktor på kvällen :)
Rätt kul faktiskt, kallt som fan bara o.O
Vädret blev sjuuuukt mycket bättre idag! :D
sol är det! och varmt! :D
eller ja.. inte precis varmt, men mycket varmare än igår i alla fall!
Och man kan gå med tjocktröja utan att frysa! :D
Kändes verkligen som vår idag! :)
gaaoh, nu längtar jag! jag vill ha sommar!!!!!!!
Och jag åker snart till skåne! :D
sjuuukt jäkla gött! :D
1 april bär det av! tror jag..

Idag i skolan så va det väll sådär, eller ah..
rätt bra faktiskt :)
Inget tjej tjafs, dom flesta va på rätt bra humör. Sånt gillar vi! (y)
Det kom en från nån grejs som intervjuade några i klassen, jag var även en
utav dom :)
Vi fick skriva saker på lappar, man skulle tillexempel förklara vad färdigheter är.
Inte världens lättaste faktiskt ;d
Och sen skulle man skriva massa andra saker också.
Jaa.. så har min dag sett ut.
House ikväll också! Kan inte bli bättre! :D
Och imorn börjar andra avenyn igen! =D
wooooooooiiiiiiiih!

Har kört wii med bella en stund nu :)
Vi dansade först, sen körde vi sport grejset ;)

pussn^


Kommentarer
Postat av: ebba

självklart glömmer du att nämna att jag också spelade wii en stund med er :(

taskigt läge kompis

2010-03-02 @ 18:25:04
URL: http://ebbaaaaas.blogg.se/

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0