16 mars

Ont i huvet o lite så i måndags, så blev hemma..
Men idag drog jag till skolan igen, bra eller dåligt.. vettefan.
Hade nationella prov i svenska idag, eller ah, igentligen igår men
eftersom att jag va sjuk så fick jag ta de idag.
Fick i alla fall rätt på alla frågor/svar så jag blev godkänd (y)
Efter skolan drog jag hem med jennifer, vi typ va hemma
en stund, sen drog vi ut på edet, köpte en vanilj cola också (y)
heh, nu slipper jag i alla fall köpa dom i sthlm ;d
Nu på kvällen så har jag typ lyssnat på musik och snackat me folk.
&jag vet inte vad jag gör för fel? kan nån snälla, säga..?

Jag orkar inte med de längre, trodde att du fattade bättre.

hollow
jag orkar inte bry mig längre,
du lyssnar ändå inte på vad   
jag har att säga..                          
så varför lägga ner mer tid? 



Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0