5 mars

förlåt för att det inte har blivit bättre med inläggen :P
Jag vet att det låter knäppt, och att jag alltid kommer med
ursäkter, men jag har faktiskt inte orkat xd
och jag har inte tänkt på det speciellt mycket heller.
För det är ju inte så att jag tänker ''idag så tänker jag inte lägga ut nånting på bloggen''
näe, inte riktigt så va..

Jag hade samtal idag med pappa och jessica, jessica babblade på om att
jag inte va i tid med läxorna, och att jag kanske inte skulle
klara nationella proven ifall jag fortsatte såhär -.-
Och att jag inte åt i skolan, hon sa även att jag skulle jobba mer på
lektionerna och att jag slarvade med testen.
Och fanheller! :O
jag har fått g på alla mina prov! o.O
Och jag har bättre betyg än vad dom flesta andra i klassen ;o
Vi snackade också om att jag hade haft det jobbig i klassen, men det
har ju blivit bättre nu..
Efter det så åkte jag hem och kollade på ghost whisperer,
sen åkte jag med pappa till träningen.
Haha, innan träningen började så dampade jag med felicia XD
hahah, sjuk humor har vi babe ;*
Hon, jennifer, ida och olivia ska också med på cupen imrn :)
gött (y)
Så nu får jag packa och fixa inför imorn, för jag får gå upp halv 6 -.-
Vi åker från ekarosen 20 över 7 för vi måste med färgan.
skjut mig!
Jaja, det blir väll bra tillslut :)
ett lycka till kanske? A'


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0