25 mars, &våffel-dagen

ahtjena
De va inte igår ni.
Har hänt lite saker på fyra dagar, orkar inte skriva allt,
men jag skriver om dagen idag i alla fall..
Vaknade sju idag, drog till skolan halv nio med bella, kollade
på en film också, om atomer, va de nu är för nått?
Snackade mest med olivia under filmen, de va inget intressant i filmen
ändå.
I slutet va de ev, så jag, olivia, jennifer, niko o felicia va ute :)
Satt o snacka vid gungorna, o snackade me några i telefon.
Dom sista minutrarna så va vi i klassrummet, o niko höll på o dampa..
så handär som hade oss blev sur på mig.
Anyway, vid fem nån gång så möttes jag, olivia, jennifer o niko vid boström..
Vi gick te godislagret men så va de stängt, så vi gick till boström igen, och köpte
lite saker, sen drog vi hem till mig, och olivia hämtade sina saker, sen drog vi ut igen.
Vi skulle gå runt kyrkan, men vi tog lite omvägar, ehe
Jag va i alla fall hemma vid nio.

Imorgon :
- Ida hänger med jessica till skolan, och vi ska kolla på film.
- Träning.
- Olivia?

smsa


Kommentarer
Postat av: tiiildaa*

han som hade oss var ju vikarie till våran klass, en annan gång när han hade oss satt jag och snackade med typ hanna och nikki, & så började jag skämta lite, han blev jätte sur på -.- <3

2010-03-27 @ 07:48:10
URL: http://tiiildaame.devote.se

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0