19 mars

Kommer ni ihåg att jag, becka, nikolina, olivia och jennifer
badade ute härom veckan?
Och att jag även skrev att jag skulle lägga in bilder när jag hade lagt
in dom på datorn?
Japp, det hade jag tänkt att göra nu faktiskt =)
Bilderna är inte så bra.. Det var mörkt, kallt och det blev dåligt när
blixten va på, det förstörde färgen i vattnet.
Men de finns en bild som jag inte hade blixten, fast den är jäkla suddig.
Men då ser ni i alla fall hur vattnet såg ut i verkligheten :)
Det är faktiskt inte speciellt lätt att stå på iskall snö i bikini och frysa ihjäl
samtidigt som man ska försöka hålla still kameran och ta kort ;)




Bilden utan blixt, vattnet såg ut så i verkligheten ;)


Lite flumm bilder innan vi badade också :D





JAG ÄLSKAR ER TJEJER!!


Kommentarer
Postat av: tiiilda<3

ni verkade ha skit skoj :D <3

2010-03-19 @ 15:01:57

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0