11 mars

Segt med uppdateringar på sistonde, men jag orkar inte vara en
sån nörd som lägger upp inlägg hundra gånger om dan ;d
Jag har i alla fall fått en ny data, har inga bilder på den ännu.
Men pappa ska kopiera över bilderna som jag har på hans data till min :)

Igår va jag med babes, med andra ord felicia, olivia, jennifer och nikolina<3
Haha, sjukt kul dag! Nått vi måste göra om tjejer!
Efter skolan så drog vi te cafeét, där satt vi o luffa en stund.
Och nikolina har en ny talang, hon är nämligen sjukt duktig på att plinga!
aop, så är det! love u sweetie ;*
På kvällen så badade vi :D vi och becka :)
gött asså!
Rullade oss i snön och sen hoppade i badet ;)
Sprang ut på gatan gjorde vi också! ;D
i bikini! klockan sju på kvällen!
Jag har kort på de, men eftersom att jag inte når mina bilder just nu
så får ni dom senare, men dom kommer i alla fall att läggas upp ;)
Ni vill vara som oss! ;)


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0