28 juni, Anna is still alive darling

Yes man, visst är det så.
Har inte uppdaterat bloggen på en lång tid, och det vet jag om.. för det har jag faktiskt gjort med flit.
Tänkte att dom som checkade bloggen fotfarande kunde se att jag har en nördtävling på bloggen, som antagligen blir min första o sista tävling. Haha, va för jobbigt att fixa tävling o hålla koll på saker o ting ><' Jag är nämnligen ganska lat ^^
jaja whatever, har ändå inte hänt så mycke under den tiden jag inte bloggat :P
Imorn möter olivia mig vid studio m 10 i 10, för jag ska ta ett till hål i örat.. igen :P
Har redan haft där en gång för många årsen, men de växte igen ^^
När de är klart ska vi i alla fall dra hit o chilla i da sun ett tag, vid tre ska vi hem till felicia för då ska vi dra upp till ryrsjön med ett gäng tjejooooor :) Vet väll däremot inte hur mycke jag kommer att bada, men sola blir det en del i alla fall, så jag tycker att ni kan vara gött sociala på mobilen, för de är dom flesta skyldiga mig eftersom att jag skriver så vackert på denna blogg ;) haha lol.
ha de gött chicken's<3


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0