21 juni - 23:17

Är äckligt förkyld just nu. Antingen är det allergin eller så har Nicholas smittat mig. Det spelar ingen roll, sjuk är jag i alla fall, och det är inte roligt ska ni veta. Kan lika gärna gå o lägga mig, ska ju ändå upp tidigt imorgon..
Ring eller smsa om ni vill nånting, ska ju passa nicholas imorn så blir borta de mesta utav dagen och kommer därför inte göra inlägg på bloggen just då. Om jag inte tar o lånar datorn på mammas jobb i 10 min eller så.. Jaja vi ser hur det blir.

Som ni ser så har jag ju fixat bloggen också, äntligen!
Är dock inte riktigt klar än, kommer en annan ''förstabild'' som jag kallar det snart.
Vet bara inte hur man lägger upp den, så jag får be Ebba hjälpa mig när hon kommer hem från lägret.
Ha en fortsatt bra kväll. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0