21 juni - 18:00

Jag är hemma, efter att ha passat nicholas hela dagen eftersom att han inte vart på dagis, för han mår inte så bra..
Vi har faktiskt haft jätte kul ;) haha
Han kom vid nio, och då gick vi ut o byggde sandslott till hans stenar så dom skulle ha nånstans att bo.
Sen gick vi in o målade lite =) han målade en väg seru, en färgglad bilväg =) &sen va han så gullig o gav
den till mig :*
Sen skulle jag o han sova, men han ville inte ligga i sängen så han tog tre kuddar o la brevid varandra och
sen la han sig där på och hade min tröja som täcke, haha.
Fast sen somna jag, och jag tror inte att han sov..
jaja, ska i alla fall passa honom imorgon också :D wehoooo sötan<3
Jag älskar dig Nicholas Storey<3 


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0