18 juni

Vart vid havet hela dan med madde o ebba :D
Har fått fritidskort också, så nu tycker jag att nån kan ta och åka med
mig till lite ingenstans ibland =)
aja, madde tog rätt många bilder, eftersom att de bara va hon som hade kameran med sig :P
Vi va själva ute på ön, så vi kunde äna göra lite vad vi ville.
Varmt i vattnet va de också, simmade faktiskt med min kära syster =)
Fast de va snäckbotten eller vad man nu ska ta o kalla de, så de gjorde cp ont när man
gick på botten.
När vi skulle hem så såg vi att båten va påväg, så vi skyndade oss att byta om och sprang
till båten, men när vi väl kom fram så stängde dom precis framför oss och åkte iväg ;s
Så otroligt dålig stil tycker jag.
Så vi fick sitta där i en halvtimma o vänta på nästa båt, och när vi hade bytt båt o allt dedär
o va framme vid spårvagnarna så hände samma sak där, dom bara åker när vi står där ;s
Som tur va kom de en annan bara nån minut efter :P
Sen kom vi till central stationen, vi trodde inte att vi skulle hinna med bussen, men vi sprang IFALL vi skulle hinna.
Och eftersom att vi är så snabba så hann vi precis =)
Så jao, nu är jag hemma :)
Haha och när vi kom hem så berätta ebba att hon hade skärt upp fötterna på snäckorna i vattnet, åså visa hon mig.
& jag ba ''de har inte jag'' fast när jag kollade under foten så va de ett stort jävla sår som blödde, great lixom.
Aja, lyckad dag i alla fall =)
förutom fiskmåsarna som va vid oss hela tin &så va de nån svart grej som attackera mig i vattnet ;s
den hade damp =)
Bilder kommer när madde har skickat dom till mig :)
&tack till er som hat vart gulliga och smsat med mig idag ^^
ha de göttans


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0