14 juni

Hej, hej, hej, hej o hej.
Idag har jag spelat match, jao. Åsaka vs Edet, 10-2 till oss :)

Jag har märkt att dom flesta är väldigt väldigt väldigt väldigt osociala,
eller så är det mig de är fel på? Ingen har snackat med mig på flera dar ;s
MEN HALLÅÅÅ??!?!?!?!?! jag lever fortfarande lixom.
Jajajajajajajajaja, jag är ganska jätte trött, så nu tänker jag ta o lägga mig i sängen
o skicka sms till allihopa, fastän jag vet att ni inte kommer att svara =)
Eller snart i alla fall.. För jag hade tänkt o skriva om nått kul först =)
som, typ.. öeh. jao.
Jag känner mig ganska tråkig, fastän jag vet att de inte är så.
&min blogg är tråkig, bdb suger, lov är tråkigt när man inte har nått o göra,
jag behöver shoppa, jag har brist på bilder. stackars mig :(
De kan jag nog ta o ägna mig till lite imorn, för då ska inte jag göra nåtttttttttttttttt.
Precis som jag inte ska göra resten utav lovet heller, typ.
Nu sitter ni säkert o tänker att ni ska klicka bort, för att ni tycker att jag skriver samma grejer hela tiden,
och att jag är ganska tråkig, och att ni inte bryr er lixom. Men nejnej! :D så är det inte ska ni veta!
Sanningen är att jag har tråkigt och är trött. Så jag lixom bara babblar på, och ni ska tycka att detta är
intressant! Som ni såklart tycker! Den som inte tycker de, måste typ vara.. onormal ;s
&inga sånna läser väll min blogg heller? :D nejnej.
Jallifall..
Nån dag ska jag te gbg o shopppppppppppa :D hehe jao, så är det faktiskt..
Så jag ska ta o rensa min garderob, för jag har myyyycke som jag inte använder där i ska ni veta!
Jajamen, så är det allt..




JUSTE!I

Jag hade äna tänkt att åka till Liseberg nån dag på lovet, nån som hänger med mig eller?
Fast bara coolingar, som jag, får hänga med 8)
Såå.. vad säger du? ;) Ja, jag visste väll att du inte kunde låta bli =)
Ring/smsa/msn, gör vad du vill, få tag på mig o säg det gärna, så ska vi allt ha SKITKUL
på liseberg, dom coolingar som vill med (H) Resten får höra på när vi berättar om allt kul vi har gjort
där =)
hehe MJAAAAAAAAAAAAO
puss

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0