9 juli - 20:11

Jag har nästan packat klart alla grejer, lite få saker kvar..
Tidigt på morgonen imorgon drar jag, vid 6 eller nått. Då lämnar jag edet, tack o lov.
Gött att komma bort från allting ett tag, bara vara med sig själv o ta det lungt. Sitta på stranden helt själv och bara tänka. Eller kanske sätta sig på nån kulle långt upp och titta ner över vattnet på kvällen. På en vacker solnedgång.
Åh vad härligt, gamla minnen från förra sommarn. Då som faktiskt det mesta fungerade, då jag inte visste om saker o ting.
Numer har allt dedär försvunnit, till andra sidan eller nått.
''keep going'' är vad dom flesta säger, och dom kanske har rätt? eller..? Ska man verkligen försöka glömma saker som man brukade älska, folk som fanns där för en.. sånna som man kanske numera hatar.
Det är inte lätt när det är svårt.
Vissa säger att man ska vänta på saker, och då ställer jag alltid frågan till mig själv.. ''vänta på vad?''

sometimes isn't your ''friend'' who you thought it was
det är så det brukar vara.
Den du umgicks med oftast, den som alltid var extra snäll mot dig, den som du trodde att du kunde lita på, den som du aldrig trodde skulle tjalla vidare saker till folk. den personen visar sig vara någon helt annan. Någon som älskar att få ur folk privata meningar, och sen faktiskt snacka vidare med andra..

haha, vet inte varför jag har börjat skriva om sånthär på min blogg helt plötsligt, bara blev :P
Har ändå inget annat att säga, så det är väll lika bra att jag skriver på om massor som ingen läser :)
that's me my friend


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0