8 juli - 23:22

Hey, jag vet inte varför.. men jag började plötsligt tänka på att jag faktiskt vill flytta. Och byta skola. Start over, start something new. Snackar ju nästan inte med någon som de är just nu ändå, känns inte riktigt som att jag passar in här. Inga lärare på skolan gillar mig, och några utav mina ''kompisars'' föräldrar kollar på mig som om att det var fel på mig. Det kanske låter jävligt deprimerande, och kanske tillomed helt sjukt, men alltså.. Jag kan igentligen inte förklara vad jag igentligen menar.. det går bara inte, på nått.. konstigt sätt.
''Hur svårt är det igentligen?'' den frågan ställer jag till mig varje dag. För hur svårt är det igentligen, att flytta? byta skola? skaffa nya kompisar? Om man verkligen vill och verkligen försöker..
Känns så jävla dumt att skriva sånt här, för ingen läser ju ändå, och för mig spelar de faktiskt ingen roll. För min blogg är lika tråkig som dom flesta andras där ute :P (inget illa menat) Så varför kolla just min blogg, när de finns så många andra bloggar, som ser likadana ut som min, som antagligen skriver lika tråkigt, och som troligtvis inte har sådär jättemånga besökare.
People wonder, people wish.

Jag har igentligen aldrig tänkt så jätte mycke på döden, vad händer sen?
Ge sitt liv för någon man älskar känns som en bra död.
Jag vet inte varför jag skriver detta, och jag vet inte varför du läser, but people don't know everything. Och så är det ju, right?
The life is like an fairlytale, det är så många säger. Och dom kanske har rätt..
Medans man kan så ska man göra så många misstag som möjligt, så att när du ska välja, så behöver du inte chansa, då vet du redan.
Jag har aldrig kännt mig normal, och vill heller inte vara det.
Jag vill heller inte att folk ljuger för mig för att göra mig glad. Om du tänker säga sanningen, gör det med en gång.
Känner mig knäpp just nu, but it's me, that's who i am and who i want to be.

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0