7 juli - 17:35

Tjee, de va allt ett tag sen :)
Sitter på tåget påväg hem från stockholm just nu (n) askasst. Har vart så otroligt kul dom dagarna jag har vart i sthlm :)
Måndag : Kom till sthlm, erik hassle (konsert)
Tisdag : skhlm, eclipse
Onsdag : Shopping på plattan &gallerian, gått runt. wey, åker ju hem idag också..
Bilder från konserten och sånt kommer jag lägga in när jag kommer hem för jag vet inte hur man lägger in bilder från kameran till denna datorn ^^
Ni kan ju vara lite gulliga o smsa med mig om ni känner för de, för jag har rätttttt tråkigt :P Har åkt i 75 minuter nu ungefär. Vet att ni bryr er ;D lol

Troligtvis åker jag till skåne på lördag morgon, annart åker jag på fredag kväll. Blir borta tre veckor denna gången, asgött :)
jaja, får ta o hitta på nått kul ett tag frammåt nudå :P
vi hörs

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0