4 juli - 18:13

Gött på stranden igår med niko! Lite brun blev man i alla fall ;)
Vi skulle igentligen sova i tält, men efter att ha slått upp tältet så fick vi för oss att de skulle regna inatt, så vi sov inne istället, som tur va.. eftersom att de faktiskt regnade på natten ^^
Aja, jag håller i alla fall på att packa eftersom att jag ska till stockholm imorn :D Så otroligt gött.
Vid 8 imorn kväll ska jag o ebba kolla på erik hassle ♥ Ska också checka eclipse nån dag trorja :)
Fast blir inte borta länge denna gången, bara till onsdag :/
På torsdagen ska jag packa upp och packa nytt, för på fredan, kanske lördan åker jag till skåne och blir borta i tre veckor :D wehoo
Ni får skicka masssssa sms! Är iförsej lite dålig teckning i skåne, men svarar så fort jag kan :)
wi, nu ska jag ta o fortsätta packa och sen ska jag lägga mig tidigt också.. eftersom att jag ska upp SENAST halv 5 på morgonen imorn >< gaah. jaja, får la sova på tåget eller nått..
puss :)

HÄR & HÄR är mina spotify listor, eftersom att de är många som har frågat om dom ;)

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0