19 juli - 19:36

Jo, de va ju ett tagsen nu. Har inte vart hemma. Är dock fortfarande inte hemma, för jag sitter på tågstationen och väntar på Ebba för hon kommer med tåget snart, eller sen eller nått. Vet inte, orkar inte ha koll.
Har i alla fall gått i malmö hela dagen. Gillar igentligen inte att shoppa så mycke, tycker att de blir tråkigt efter en liten stund. Men eftersom att ni inte bryr er om att jag inte tycker om att shoppa så ska jag inte slösa på eran dyrbara tid och skriva om de. Köpte tre par örhängen, en kofta och en eyeliner, och lite annat smink. Köpte också ett par nya solglasögon :) dom är la rätt awesome faktiskt.
Kanske verkar sur eller så men är bara lite trött på folk som ska kommentera onödiga kommentarer på MIN bdb, där jag trodde att jag fick skriva vad JAG ville, eftersom att de är MIN bdb. Men nja.. de verkar ju inte riktigt vara så. Folk som tar texter all the time kan också vara lite irriterande. Men man får väll bara hålla käft och se glad ut så blir folk nöjda :) Orkar inte bråka för småsaker. Dessutom är bdb tråkigt så lägger la ner det snart. Så slipper jag sura för kommentarer och folk kan heller inte ta texter jag skriver :) känns soft.
Nu ska jag heller inte nörda här mer, får la gå o hitta på något annat kul. Typ sitta på en bänk och kolla in i väggen eller så. Ha det så kul, för det ska jag ha :)
/A


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0