1 juli - 18:45

Vid tolv mötte jag Felicia Wilma &Olivia vid skolan, Nattas buss skulle igentligen komma då men så hade hon missat bussen, så hon skulle komma om två timmar ungefär. Så vi drog ner till älven sålänge o satt där en stund o snacka, kände på vattnet också och de va faktiskt inte så kallt så jag o felle satte oss på en sten o doppa fötterna :) Efter ett tag så tröttnade vi på o sitta där så vi drog upp till pizzerian o satte oss på trottoaren mittemot o lyssna på musik en stund. Sen skicka Natta ett sms och skrev att hon skulle komma om en halvtimma ungefär så vi drog upp till sibylla o satte oss där, och självklart så fick Olivia o Wilma syn på Sex and the city 2 skylten vid bion så dom sprang dit o boka biljetter till ikväll medans jag o felicia chilla i solen ;)
Sen kom ju Natta dåva, drog hem hit en stund o spela kort o lite sånt.. Efter ett tag så skulle Olivia Wilma &Felicia hem o äta &då blev de bara jag o Natta kvar, fast de blev inte så länge för sen följde jag henne till bussen &hon åkte hem.
Yea0, schnice dag har de i alla fall vart :) riktigt stek väder också. Är bara jäkla trött just nu :P
aja, vi hörs


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0