30 januari

Hej,
har inte skrivit på hela dagen men det är för att
jag typ inte haft nått att skriva om, och datorn
har stängt av sig hela tiden.
Så ah..
Har i alla fall vart ute med hundarna i skogen idag :)
och vart på cafét med alla, kul vare.
Mormor&morfar är inte hemma så jag och ebba
passar hundarna.
Och eftersom att de inte är nått ljud på denna datan som
jag sitter på så sitter ebba mittemot mig med hennes data
och har på musik, önskat utav mig ;D
heh, fast hon byter låt hela tiden :(
och jag vill lyssna på <erik3
Det har jag fått också, men har inte hunnit lyssna på alla :P
Jag är typ död så jag vet inte vad jag skriver.
CIAO

Eftersom att jag inte har vart inne på datan så mycket
tidigare idag så har jag inte heller hunnit lägga ut
''dagens låt''
Men här kommer det! :)






Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0