tillbaka till skolan..

rätt kort dag idag..
träning först, det gick la rätt så bra.
& Olivia tränade med mig idag också :)
lite senare duschade jag &käka
Och nu sitter jag och pluggar -.-
det känns inte som att jag kommer nån var't
det suger!
man blir helt sjuk utav att plugga matte
det borde vara för
Herregud, hur ska jag orka?
Imrn är det skola också.
stressen med att komma i tid, upp tidigt, allt tjöt, sura lärare, prov, skitsnack..
gaaaaah!!!


ska försöka jobba lite mer med bloggen.
skriva lite oftare & göra bloggen lite ''finare''.


ni får också säga grattis till mig&olivia som har vart gifta i 4 månader =D
jag älskar dig hjärtat ♥






                                                                                                             xxx
  /anna


Kommentarer
Postat av: NattaYouKnow<3

Grattis Gumman:)<3

2010-01-11 @ 16:31:33
URL: http://nataliefahlstrom.blogg.se/
Postat av: oliviiahh

jag älskar dig(LL)

2010-01-11 @ 17:40:38

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0