nyår ♥

jennifer <3


becka flummar x)<3


jennifer <3


becka flummar x)<3


emma <3


becka <3

                        sen blev det lite raketer (y)
jennifer <3

















2009-2010  |  nyår med dom bästa
tack för allt, tack för kvällen, tack för hela 2009
det har vart ett bra år, tackvare er
ni som vet att ni har hjälpt mig med saker
tar åt sig.
det borde dom flesta göra..
och tack till er som läser bloggen :)
det är roligt att nån gör de ;d
2010 ska bli ett bra år!
och jag har ju ett nyårslöfte (a)
eller a..
jag ska försöka spara så mkt pengar som möjligt :)

Jag fick inga bilder på ebba (n) :(
det va därför jag inte la ut nått.

Ha ett bra 2010


                                         // a


Kommentarer
Postat av: Tess

Söta bilder! :) Kram

2010-01-12 @ 19:51:51
URL: http://seveninchleatherheels.blogg.se/

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0