det finns faktist roliga dagar i skolan! ;)

kom hem nyss, har vart en rätt rolig dag idag ;D

1. jag och olivia skulle gå till gittarren (stavning) men dom har bytt lokal
så vi hittade inte och vi orkade inte leta speciellt mycket, så vi sket i de.
2. lyssnat på bra låtar med fanny, nikolina, olivia och felicia
3. madde, nikolina o jag dampade på lektionen, vi gick runt och viskade till varandra och garvade, så jessica (lärare) kollade på oss flera gånger XD
4. läst med olivia i en bok om en groda som lät sin kompis drunkna (stavning) i grädde XD
5. jag&nikolina gick in till de ''lilla rummet'' och satt och snackade ;)
vi pluggade lite då & då också :P
6. vi målade även 7kt coola gubbar på tavlan (h)
7. jag ligger bra till i matten! :D (y)
8.
Calle tror att 12 gånger 22 är nånting med 200
vettefan ifall de är rätt XD
9. imorgon åker klassen till göteborg (y)
inte för att de hade med denna dagen att göra, men jag tyckte att ni behövde veta de ;D
10. jag har fått en grymt bra låt utav nikolina! =D
nått som inte va så kul va att nikolinas mobil började dampa när hon skulle skicka en till bra låt :(
11. vi slutade 10 över 1 idag! :D

och i helgen så kanske jag och olivia ska kolla på en match :)



Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0