29 januari

Hemma hos mormor&morfar nu :)
Vart med kusinerna en stund, hihi dom e söta ;*
Bara de att dom hoppar på min mage och tjötar på mig.
Men annars är dom urgulliga A
Och nu ropar ebba på mig för att Nicholas har gjort nått?
Hum, måste gå och kolla..
omg -.- Nicholas har dragit ner allt toapapper på badrummet -.-
Snacka om att vi kommer att ha fullt upp hela denna helgen ;)
Rätt kul eftersom att jag brukar ha jätte tråkigt på helgerna..
Sover till klockan 2-3, käkar frukost vid 3 ungefär, sätter på datan
och kollar på tv. Så kul har jag det!

Skippade träningen idag, och det borde jag inte gjort
för det känns som att jag har gått upp 200 kilo -.-
Men det är ju träning på söndag också, om jag kommer på den..
Som jag sa så kommer jag har fullt upp hela helgen, så jag
får se hur det blir.

Nu har Hille, Darren o Nicholas gått hem.
Men sebastian stannade kvar här fast nu ligger
han i soffan och sover ^o)
Han ville sova med mig inatt, så han gör väll kanske de :)
myyyyyyyys ♥
Jag älskar er Nicholas o Sebastian<3



Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0