9 februari

20:12
Dåliga uppdateringar!!

Hejj
är med olivia idag :)
5 månader med baby idag också<3
hihi, grattis till oss (a) jag älskar dig babe<3

De va typ värsta bråk idag i skolan ^o)
alla mot alla lixom, fast jag va som tur inte inblandad! ;D
Jag, olivia och bella va ute och försökte mula killarna, ja mula två..
Men de blir fler imrn! ;D
haha, intressant javet..

Just nu sitter jag och olivia vid varsin data och kollar grejer, låter kanske inte så kul
men vi skrattar hela tin XD
haha, jag och olivia ska gå te tandläkarn och få våra hjärtan fixade
HAHAHAHAHHAHAH
Och vårat vatten dampar, de är helt jävla cpit o.O
Anyway, ebba och mamma är påväg hem nu :)<3
puhh, jag tror att de har gått ganska bra..
Ebba ringde nyss och sa att dom va påväg hem och att hon berättar allt när hon e hemma <3
Men nu ska jag typ leta efter en grej, och olivia ska nog snart hem..
Men jag och hon kanske ska på innebandy match på lördag :)
Hhih puss


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0