6 februari


HAHAHAHA, GÖLLI BILD! ;D
TJENA JAG ÄR TRÖTT OCH NI ÄLSKAR MIG


Jag har kollat på massa videor på youtube :)
Eftersom att ingen annan är pratsam av sig.
Och de e typ inte inne några på msn :(
Och nu kom jag på att jag har glömt att kolla på mobilen
ifall någon har smsat, men det ska jag göra nu, snart, sen xd
hahanä men jag har typ haft tråkigt jätte länge..
Plockade lite på rummet förut, baraför att ha något att göra :)
Vilket va väldigt bra för jag har fixat nytt sminkbord och ny cd-spelare :)
saknas bara en spegel som jag ska ha bakom allt smink :)
Har en liten där just nu men behövs en större.
Hittade massa gamla papper också ;d
och min papperskorg är full nu också, så jag får tömma den sen, lite senare xd
Och fixa de sista, jag har massa saker som jag inte vet vart jag ska ställa..
Ska plocka lite till snart, finns ändå inget kul att göra så man kan
ju lika gjärna göra något man behöver göra.
Kommer ju inte städa speciellt länge eftersom att jag är ganska trött
och att jag åker bort sen/imorn/idag.

Åker till bollerbygd imrn (idag), ska fira Wilmer tror jag :)
Inte koll på nått just nu känns de som ;d

Försökte rensa mina spotify listor förut, de gick ju inte så bra..
Efter typ 10 låtar så tyckte jag att de blev långtråkigt så jag sket i de xd
JAG ÄR SMART!


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0