5 februari

Hej

Va rätt kul idag, de mesta va kul i alla fall :P
Calle & Viktor försökte dränka mig :o XD
Haha, de gick la sådär ;)
Bastade med olivia, jennifer, tara, natti, madde, felicia, wilma, niko osv
gött (y)
Alla drog efter en liten stund bara för att dom tyckte att de blev för varmt
så tillslut va de bara jag, jennifer och wilma kvar xd
Men vi drog ju också, efter en stund..
Jag och jennifer hade typ inget att göra resten, vi gick te natha i bubbelpoolen
och snackade me henne lite, vi gick några varv runt poolen och sen satte vi oss ner
och kollade på när folk hoppade från hopptornet.
Sen gick vi in och duschade o bytte om.
btw! vi badade där vi hade cup med 96;erna senast :D
I samma hall :)
I bussen påvägen hem så satt nino och niklas bakom oss.
snacka om att man inte kunde slappna av xd
Nu är jag i alla fall hemma, ska städa lite, sen ikväll blir det träning, styrketräning.. tror jag.
Det är bara Eva som tränar oss så jag vet inte om det blir styrketräning idag.
puss ♥



Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0