27 februari

Vaknade några minuter över sex förut, bara för att sebastian
väckte mig -.-
Så jag gick ner och satte på tv;n åt han och så la jag mig och
sov i soffan, sen efter typ två timmar så vaknade mamma, så jag
gick upp och la mig i sängen och sov i typ en timma eller nått..
Sen kom han upp och sa att de va frukost, och efter han hade sagt det
så gick han in på mitt rum och hämtade mina shutter shades och frågade
ifall han fick låna dom, och efter de så somna jag.
Så då kom pappa upp och sa att de va frukost ;d
Så jag gick ner och åt, och sen gick jag upp och la mig igen och vaknade
vid halv två.
Så ah, så har min morgon sett ut.
Och jag skulle igentligen iväg idag, men eftersom att ingen ville
ha mig där så orkade jag inte komma, lika bra att skita i det.
Och jag skulle igentligen kolla på när killarna spelar innebandymatch idag,
men eftersom att alla skulle göra andra saker och inte kunde hänga med
och jag ville inte gå själv så får det bli nån annan gång.
sorry calle ;)

Och ni kan kolla min bilddagbok ifall ni vill, eftersom att jag har skrivit
ut mig där, orkar inte med skiten. jag tänker börja om och starta mig själv.
Jag har ett eget liv och en egen vilja, som jag nu tänker följa :)
05-19 @ bdb.se

Till sommarn så åker jag till skåne med tjejorna igen, för vi ska på cupen detta
året också :D
sjukt kul kommer det bli!
jag älskar er<3

det är jag som är målvakt på bilden, ifall ni undrar..


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0