24/25 februari


Det var rätt tråkigt..
Satt och snackade med några vid ett bord, och gick runt lite..
Fick ju hämta nikolina flera gånger eftersom att hon är så
besatt utav en kille ;)
Felicia kom inte heller, som hon hade lovat.. Jag vet inte varför,
hon sa bara att hon skulle komma, och det verkade så
självklart? Men jag vet inte.. Orkar inte tänka just nu.
Sitter och lyssnar på en grym låt nu!
min första största kärlek
love på låten!
Har lyssnat på den säkert över tio gånger i rad nu.
Jag orkar inte sluta, jag vill inte sluta!
Den väcker minnen, på nått sätt..
Jag gillar den sjukt!


Dom har börjat sälja vanilj cola i boström! :O
sjuuuuuuuuuukt grymt! =D
Nu slipper pappa köpa åt mig i sthlm :D
feting grymt!

Jag är trött och känner mig död.
Så jag tänker gå och lägga mig.
Min mobil ligger nere i jack-fickan och jag orkar inte hämta den..
Så jag svarar inte på sms, synd för er =)


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0