24 februari

SHOBREEEE
jag och becka har vaknat nu =)
Vi har käkat också (h) eller ah, ''käxat'' i beckas värld XD
vi gick och la oss halv tre eller nått, fast vi låg och skrattade
en stund också ;) Och vi gjorde ''täckekoja'' XD
haha, det är inte alla som gör det innan dom ska sova ;D
aop, den somna vi la lite över fyra typ. Schnajsigt (y)

Jag ska snart ta på mig och fixa mig.
Disco ikväll också ;)
Och jag har lyckats övertala felicia att hon ska till discot! =D
JAG ÄR BÄST!
så ah, nu blir det rätt många som kommer :)
skitbra (y) De ska bli kul somfan :D
Bara de att jag och olivia vet inte vad vi ska ha på oss än.. ;d
Så jag får börja kolla på kläder också..
Becka tycker att jag ska ha denna..


men jag vet inte.. jag tror inte att det blir den.
pussssssssssssN^


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0