21 februari

tjenahej!
Lång dag idag..
Va först ute med matilda en lång stund, sen fixade jag mig lite
och drog hem till elin med henne, ida o ebba.
Haha, vi hade skitkul och skrattade typ hela tiden XD
nice vare (y)
spelade tv-spel en stund, sen sminkade vi varandra XD
höhö, de gick la sådär xd
Hahajuste, vi körde blindbock också XD
fast de gick inte så bra för alla typ kollade när dom va xd
haha, men kul va de  ialla fall!
Har inte haft så kul på länge ;D
Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
Kanske dom igen? vettefan..
På onsdag är det i alla fall disco med olivia! :D
Kul somfan ska de bli (Y)
Vilka träffar man? =)

Sitter just nu vid mammas data, pappa installerar nått på den andra, så jag får ha
denna så länge :)
Den e nice (y Den e röd fan! :D
höh ja0.
Har kört habbo en stund, men de e boring -.-
Händer typ ingenting och alla är jävligt dryga.

Klockan är nu halv tolv och jag är trött, så jag går snart
o lägger mig.
Har inte fyllt på mobilen ännu :P
Och eftersom att jag har smsat med massa ändå så har jag inte
mycket pengar kvar, så jag svarar troligtvis inte när ni försöker nå mig.
Ring om det är något :)
DEt har snöat sjukt mycket dom senaste dagarna nu också :o
som ni kanske har hört på nyheterna osv..
typ en meter snö o.O
Och i alla drivor så är det typ två meter snö :(
De suger.
JAG VILL HA SOMMAR!!!!!!!

Och eftersom att detta va mammas data dåva, så har jag inga
roliga bilder att lägga ut. Men jag lägger ut när jag är inne på min
data igen :)


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0