20 februari


Har kollat på film med ebba och matilda, eller a..
en stund, men den va tråkig.
Jag ville se avatar, ebba ville se 2012 och matilda ville
se en annan, så de blev en film som ingen hade sett.
Och den va urkass, så ja satte mig här.
Matilda och ebba sitter nere och kollar på den urkassa filmen just nu ;)
Heh jao, så ligger det till.
Ja just de! Jag har tänkt på en sak..
eller ah, jag har snarare kollat på bilder, otroligt fina sommar bilder.
Ge mig sommar! NUNUNUNUNUNUNUNUNU!
jag kan knappt vänta, iiiiiih
jag vill ha sommar!
Här kommer lite sommarbilder som jag själv, eller någon annan i familjen tagit.


jag och sebastian<3





jag och ebba<3








Det finns så otroligt många mer bilder, men jag kan ju inte lägga ut alla.
BORT MED SNÖN!!!!!!!!!!
anna <3 sommarbilder
PUSS


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0