19 februari

Hejsaaaaan :)
Har inte hunnit skriva nått idag.
Dagen idag har väll vart okej :) Mycke skratt ;d
Tränade förut, fick springa hela träningen typ..
styrketräning ju.
Fick ta det lite lungt eftersom att min jävla cpkropp dampar!
Får ont vid lungorna och kan typ inte andas.
Men skit i deeeee, de släpper ju efter en stund :)
Just nu äre booooooring!
Finns verkligen INGET att göra!
Alla är så otroligt lama :o
Det händer fan inget, och alla som brukar vara sociala sitter och
nördar me nått spel :o :(
Och jag är udda tycker dom flesta, fast det är bra att vara udda (Y)
me like.

Tokio Hotel kommer till sthlm 4 mars och till gbg 5 mars
är inte 110% säker på datumen, men de va nångång då..
pappa ska kolla om de finns biljetter kvar (A)
visst e han gölli? :D
hihi pussssss :*



Kommentarer
Postat av: Casper

hajj jag heter kajj vill du se majj ? , jag e cool går ej förklara dessa ord , yeyey yoo ,

2010-03-12 @ 20:14:18
Postat av: Casper

ere en tjej längst fram eller ? :O

2010-03-12 @ 20:15:23

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0