17 februari

Har haft det ganska jobbigt nu ikväll..
Får hoppas att det blir bättre imorn, sämre kan
det ju i alla fall inte bli..

Mamma har förhört mig på gångertabellerna nu :P
Vi hann med 1;an, 2;an, 3;an, 4;an och 5;an.
Sen skulle hon kolla på tv -.-
Men hon får förhöra mig i reklamen sen ;)
Sen ska jag ta hål i örat (y
Anyway..
Andra avenyn skulle vart idag men de va OS istället!! :O:O:O :(:(:(:(
Det som har blivit veckans höjdpunkt numera, andra avenyn :*
Får se om jag hittar det på datorn i stället, för isåfall så ska jag kolla med ebba :)
Får se om vi hittar nått..

Bästa serier/program :
Andra Avenyn
90210
Ghost whisperer
The secret life of the american teenager
Glee


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0