15 februari

VAFAN ÄR DET MED FOLK IDAG?!?!?!?!
alla är så otroligt jävla dryga!
Har vart med bella idag, det verkar ju som att hon är den
ända som är på humör!
Alla andra bara jobbar sig eller bara är helt jävla sjuka!
Ni tillexempel!
Hur fan tror ni att jag känner mig?!
Tycker ni att detta är okej?!
Ni får ju för helvete bestämma er!!
jag trodde att nu skulle fatta när ni gick över gränsen? Men nejdå.. klart att ni inte gör.
Och du? Du är ju helt jävla sjuk!
När folk gör så mot dig så blir du sur, ledsen osv.. du tycker ju i alla fall inte att de är okej?
Men när DU gör så mot folk? då är det helt plötsligt okej?
hur jävla lågt sjunker du?!
Och jag skiter i folk som står på din sida! Dom får göra vad fan dom vill!
för vet du? JAG BRYR MIG INTE!

Nu har jag sagt mitt, och jag tvingade er inte till att läsa de.
Så tyck vad ni vill, jag skiter i't.

Kommentarer
Postat av: oliviiia-a

vad har hänt?

och vem? :(<3

2010-02-15 @ 22:00:03

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0