12 februari

Jag har fått ny mobil, men bara sån som jag har för tillfället.
Som jag har sagt varenda gång.. Men anyway.
Har iaf fått en och ja.. Sådär skitsnygg är den väll inte.
Men rätt bra ändå :)
Ni bryr er, tack. Eller inte..
ja jag är trött o död.
Och jag orkar ingenting shalalalla
aaaah, detta suuuuger -.-
Casper har slutat vara social och olivia är inte inne längre.
gr8! Nu kommer jag ju vara uppe myyycke längre!
Eller inte.
Ah, jag drar snart o lägger mig.

Avslutningen imrn börjar vid två, så får gå upp tidigt -.-
de e helg vafan!
Dom borde satt den senare. Vid tre-fyra eller nått.
Menmen..
Jag vet inte varför jag skriver detta och jag har inget att göra.
Hej jag har inge liv-
Hejdå jag har ftf inge liv-


Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0