12 augusti - 23:05

Mitt humör har verkligen gått upp och ner idag. I don't know why man, i don't know why.

Vaknade vid elva utav att telefonen ringde, försökte ligga kvar så länge som möjligt men eftersom att den som ringde aldrig gav sig så va det lika bra att gå upp. Det visade sig vara Sebastian som frågade ifall han & Nicholas kunde komma, heh. Jag svarade helt utan att tänka att dom såklart fick komma! Efter det samtalet så fick jag skynda mig att packa upp väskor, fixa iordning mig, plocka lite på rummet och ställa ut skorna på altanen efter gårdagens match. Dom kom när jag va påväg ut med skorna, men visst hann jag :)
Dom käkade frukost med mig halv 1. Frukosten tog oväntat lång tid eftersom att dom inte kunde sitta stilla, dom fick helt plötsligt för sig att flugan som jag hade döpt till Harry bara SKULLE dö, no matter what lixom.
Fast den dog såklart inte! Jag sa att den kunde bitas också va det bra med det sen :)
Resten har vart jobbigt. Jag är trött på mig själv och jag är trött på tuffingen som kan ''allt''. Du har redan tryckt ner mig till botten en gång innan, det ska fan inte hända igen. Du är inte bättre än någon annan och det är dax att du får reda på det.

Jag är inte inne på msn lika ofta längre, och där fick ni ett utav dom få ''därför''
/A

Kommentarer

Kommentera/Kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0